Коментари и препоръки

   Летище София постоянно се стреми да подобрява предлаганите услуги и удобства за пътници и гости. В тази връзка ще се радваме да се свържете с нас и отправите своя коментар или препоръка като попълните онлайн формуляра по-долу или ни изпратите съобщение на адрес  [email protected]                                                           

Посоченият контакт се обслужва в рамките на стандартното работно време - от понеделник до петък; 08:30 – 17:00 часа.

   Сигнали и коментари, подадени в почивни дни и официални празници, ще бъдат обработени в първия работен ден.

В случаи на необходимост може да позвъните на Call Centre на Летище София, който е на Ваше разположение 24 часа в денонощието, на телефонни номера:

+359 2 937 2211

+359 2 937 2212

+359 2 937 2213