Летищна информация

+359 2 937 2211 – денонощно
+359 2 937 2212 – денонощно
+359 2 937 2213 – денонощно

 

 

 

 

Гишета за летищна и туристическа информация: от първи до последен полет

Терминал 1 - Заминаване, обществена зона
Терминал 1 - Пристигане, обществена зона
Терминал 2 - Атриум

 

Важни телефони

Летищна медицинска помощ

+359 2 937 2146

ЛЕТИЩНА СИГУРНОСТ

+359 2 937 2710

ГРАНИЧНА полиция

+359 2 982 7545

Летищна противопожарна служба

+359 2 937 2333

Коментари и препоръки

   Летище София постоянно се стреми да подобрява предлаганите услуги и удобства за пътници и гости. В тази връзка ще се радваме да се свържете с нас и отправите своя коментар или препоръка като попълните онлайн формуляра по-долу или ни изпратите съобщение на адрес  [email protected]                                                           

Посоченият контакт се обслужва в рамките на стандартното работно време - от понеделник до петък; 08:30 – 17:00 часа.

   Сигнали и коментари, подадени в почивни дни и официални празници, ще бъдат обработени в първия работен ден.

В случаи на необходимост може да позвъните на Call Centre на Летище София, който е на Ваше разположение 24 часа в денонощието, на телефонни номера:

+359 2 937 2211

+359 2 937 2212

+359 2 937 2213

Друга възможност да изразите своето мнение е като попълните дипляна „Ние ценим Вашето мнение”, която може да намерите на гишета „Информация” в обществените зони или на специално обозначените кутии за мнения и препоръки – в зоните след проверка за сигурност.

Онлайн формуляр